بیانیه خیمه الانتظار در پی حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه

همراه با اجتماع منتظران ظهور در خیمه الانتظار مشهد الرضا

بیانیه

بسم اللّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ
الشَّهْرُ الْحَرَامُ بِالشَّهْرِ الْحَرَامِ وَالْحُرُمَاتُ قِصَاصٌ فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ
ماه‌های حرام را در مقابل ماه‌های حرام قرار دهید، که اگر حرمت آن را نگاه نداشته و با شما قتال کنند شما نیز قصاص کنید. هر که به ستم بر شما دست دراز کند او را به همان اندازه از پای در آورید، سوره بقره آیه١٩٤.

در پی اقدام مذبوحانه دشمنِ منحوس صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در دمشق، باری دیگر، چند تن از سرداران عزیز سپاه در محور مقاومت به شهادت رسیدند.
لعنت ابدی خدا بر رژیم جنایتکار و در حال فروپاشی اسرائیل!
ما منتظران حضرت صاحب العصر و الزمان (عج)، ضمن تاکید بر ولایت مداری و تبعیت همه جانبه از فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای حَفِظَه الله، این اقدام خبیثانه را شدیدا محکوم می‌کنیم و خواستار اقدامات درست و جامع در برابر آن هستیم.
موضع ما، اعتماد به تصمیم‌ مسئولین عالی و فرماندهان شجاع میدان است؛ زیرا در تدبیر و شجاعت و تعهد و دغدغه فرماندهان میدان کوچکترین تردیدی نداریم؛ بنابراین هر تصمیمی در خصوص نحوه پاسخ و انتقام اتخاذ کنند مورد حمایت خواهد بود.
همچنین، اطمینان داریم، فرماندهان شجاع و مدبر جبهه‌ مقاومت‌، بهترين گزینه را با هدف رعایت توازن و ضربه سنگين‌تر اتخاذ خواهند کرد.
این رژیم کودک کش باید بداند از این لحظه به بعد کنسولگری‌های او در تمام دنیا ناامن خواهد شد!
ما منتظران ظهور، انفعال در مقابل این دشمن حیوان صفت را موجب جری تر شدن آن می‌دانیم و با زنده نگه داشتن روحیه جهاد و شهادت منتظر روزی هستیم که انتقام کودکان غزه، شهدای این راه و همه مظلومان عالم را در ذیل پرچم صاحب و مولایمان از این فاسقان بستانیم.
یقینا ملت بزرگ و شجاع ایران، همچون گذشته، تمام قد پشت هر تصمیمِ جبههِ مقاومت‌، خواهند ایستاد.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُون‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *